مخدتش جنيه.. الإنفلونسر فرح هريدي تهاجم تامر حسني

الاربعاء 28 يونية 2023 | 08:40 مساءً
فرح هريدي
فرح هريدي
كتب : ندى عبدالشافي

نشرت الإنفلونسر فرح هريدي مفاجأة حول فيلم تاج لـ تامر حسني، وذلك عبر حسابها الشخصي علي موقع التواصل الأجتماعي "فيسبوك " الذي يعرض حالياً في السينمات المصرية .

 وقالت فرح هريدي: أنا طلعت كومبارس في فيلم تامر حسني الجديد بس محدش قال لي، واللي حصل أن القائمين على الفيلم كلموني وقالوا لي إن تامر حسني بيعمل فيلم جديد وعايز يعمل معايا ومع كذا انفلونسر محتوى مقابل إننا هنعمل معاه فيديوهات على حساباتنا بمواقع التواصل الاجتماعي.

وأضافت: قالوا لي مفيش فلوس هو يوم بالحب وتامر نفسه مش هياخد فلوس على اليوم دا، وقالوا هيكون فيه 15 شخص بس ومع الأسف كل دا كان أي كلام، ولقيت ناس كتير وكنت أنا وباقي الانفلونسرز واقفين في النص ووقفونا وبدأوا يصوروا واتضايقنا وقولنا عادي هنخلص عشان نبدأ بعدها نصور الفيديوهات الخاصة بينا.

وأكملت: قعدنا ساعتين في التصوير ولقينا فجأة تامر حسني وقالوا لنا يلا اتصوروا معاه بسرعة عشان نمشي وكل واحد اتصور صورة واحدة، وأنا مكنتش عارفة إني هطلع في الفيلم ومخدتش جنيه وكلنا مكناش راضين عن اللي بيحصل.  

فيلم " تاج "

تدور أحداث فيلم تاج في أطار كوميدي، ويجسد فيه تامر حسني شخصيتين لأخوين توأم اسمهما "تاج وهارون"، ويواجهوا العديد من الصعوبات والمشاكل في الحياة.

أبطال فيلم "تاج"

يشارك في بطولة فيلم "تاج" عدد كبير من الفنانين بجانب الفنان تامر حسني ومن أبرزهم: دينا الشربيني، هالة فاخر، ساندي، ولاء مرسي، والفيلم من تأليف تامر حسني وإخراج سارة وفيق.

فرح هريدي
فرح هريدي