هل تتجه ريم طارق طليقة حسن شاكوش للتمثيل؟

السبت 22 يوليو 2023 | 03:30 مساءً
ريم طارق طليقة حسن شاكوش
ريم طارق طليقة حسن شاكوش
كتب : لينا غالي

كشفت ريم طارق طليقة حسن شاكوش، عن تتجاهها للتمثيل خلال الفترة القادمة، عبر صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

وحرصت ريم طارق، على الرد على أسئلة أرسلها الجمهور، حول حقيقة تحولها إلى بلوجر، لتجيب طليقة حسن شاكوش، قائلة: "الصراحة لسه ما اخدتش قرار بس قريب في مفاجأة".

ريم طارق طليقة حسن شاكوشريم طارق طليقة حسن شاكوش

ومن جانب أخر، رد مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش على طليقته ريم طارق التي صرحت في برنامج " 90 دقيقة" مع الاعلامية بسمة وهبي، عن أسرار وكواليس عرضت لأول مرة.

وظهر شاكوش منذ دقائق على حسابه الشخصي على مواقع التواصل الإجتماعي "فيسبوك "،قائلاً: أنه لا يريد الحديث عن امراة كان زوجته في يوم من الأيام.

وأضاف: أنا رجل صعيدي من منطقة شعبية وصعب عليه أن يتحدث عن امرأة على السوشيال ميديا.

وعلق علي الفيديو قائلاً: يمكن من ساعة الحوار ما خلص ومن آخر فترة أنا كتبت فيها وقولت إني هسكت ومش هحكي أي تفاصيل عن إنسانة كانت في يوم من الايام عايشة معايا ومراتي احتراما للي كان بنا وإن أنا راجل اتربيت في بيتي بس عارفين ببقي بعد كل فترة بيحصل فيها كلام كتير او ضغط من كل اللي حواليا.

وأضاف: ببقي عايز اطلع واحكي تفاصيل كتيره ادافع بيها عن نفسي بس برجع واقول هرد بكلام والكلام هيجيب كلام ومش هنوصل لحلول بس كل اللي اقدر اقولوا ان مفيش عين تصدق غير اللي تشوفة ربنا يهدي الجميع ويعدينا منها علي خير واسف إن طولت عليكم.