بالورد معجبين شيرين عبد الوهاب يزينون غرفتها بالسعودية.. صور

الاربعاء 03 مايو 2023 | 10:50 مساءً
شرين عبد الوهاب
شرين عبد الوهاب
كتب : نهى أحمد

أعربت المطربة شيرين عبد الوهاب عن سعادتها وقامت بتوجيه الشكر إلى جمهورها بالمملكة العربية السعودية بسبب الورود التي أهدوها لها.شرين عبد الوهاب

شرين عبد الوهابشرين عبد الوهاب

فقد قام مدير أعمالها إيهاب صالح بنشر مقطع الفيديو عبر حسابه الشخصي على موقع التغريدات الشهير "تويتر" وعلق عليه قائلًا: "ربنا يجعلكم السند الأكبر دائما ليها ويخليكم ليها طول العمر، جمهور ‎شيرين مرعب وضخم في العالم كله ما شاء الله، شكرا بجد لجمهور السعودية على كل الحب والدعم ده".

شرين عبد الوهاب

وظهرت شيرين عبد الوهاب في مقطع الفيديو وهي تتوجه بالشكر لجمهورها في السعودية، قائلة: شكرا للفانز كلهم على كل الحاجات الحلوة، والورود الجميلة، ربنا يجعل أيامنا كلها ورود، وشكرا ليكم جدا وكل حاجة بتعملوها عشاني بتوصلني، شكرا.

وتستعد شرين عبدالوهاب للمشاركة في حفل روائع الموجي بالرياض، المقرر أقامتة غدا الخميس الموافق 4 مايو الجاري بالمملكة العربية السعودية، على خشبة مسرح أبو بكر سالم في منطقة بوليفارد الرياض سيتي.

والجدير بالذكر ان شيرين عبد الوهاب قد تعرضت لموقف محرج خلال حفلها الغنائي في دبي، الذي أقامته في يوم الجمعة المنقضي أدى إلى تورم قدمها ونقلها للمستشفى لاجراء الفحوصات اللازمة عليها، لكنها رغم ذلك استكملت حفلها بشكل عادي، ووجهت رسالة صارمة لمنظمي الحفل أمام الجمهور فقالت: "هرفع قضية عشان اللي بيحصل مع الفنان ده حرام وقلة ذوق.. بعدين أنا ليا تصرف تاني.

وتابعت: شيرين رجعت تاني، هطلب تعويض كبير، يلا خلينا نأمن مستقبل العيال، وعادي ما يقع إلا الشاطر، بجد حاجة صعبة.. ودلوقتي بكرة على السوشيال ميديا هيسيبوا كل حاجة وشوفوا شيرين وقعت، أنا المفروض دلوقتي لو أنا مأمنة على رجلي أخد منكوا قد إيه من المنظمين، بس يلا معلش، شوفوا اللي بيحصلنا”.