ندى الكامل ل منتقدي مظهرها: هنزل المتر في متر لوحدي

الخميس 27 ابريل 2023 | 12:30 مساءً
ندى الكامل
ندى الكامل
كتب : لينا غالي

انفعلت ندى الكامل على إحدى متابعاتها بعد سؤالها عن خوفها من الحساب بسبب ملابسها، وذلك عبر صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت أحد المتابعين لها من خلال خاصية الاستوري قائلة:" مش بتحسي انك بتبيني جسمك بزيادة، مش بتخافي من الحساب أو تكوني بتاخد ذنب عن حل حد يشوف صورك كده؟.

لترد عليها ندى كامل قائلة: "يعني إيه مش بخاف من الحساب ومش خايفة أخد ذنب؟ ما طبيعي كلنا خايفين من الحساب ومش عايزين ناخد ذنوب، بتفصليني عن باقي البشر ليه؟ كلنا عندنا نفس لوامة أو معظمنا، وأظن دا أحسن بكتير من النفس الأمارة بالسوء".

وواصلت ندى الكامل: "ركزي في نفسك عشان ترتاحي ومتبقيش تبصي عليا لو مضايقاكي، أنا لوحدي جيت ولوحدي عشت وبردو هنزل المتر في متر لوحدي، ساعتها أنا اللي هكون ملزمة أرد على السؤال دا وقتها، لكن مش ملزمة أرد عليه حاليًا".

وكالعادة تثير ندى الكامل الجدل على مواقع التواصل الإجتماعي بسبب ملابسها الأكثر جرأة، وصورها الملفتة.

وليست ملابسها فقط التي تثير الجدل، ولكن علاقتها مع المطرب المهرجانات عمر كمال حول حقيقة ارتباطهم، فمازالت الشكوك حول علاقة ندى الكامل بعمر كمال مستمرة بسبب صورهما معا.

وكانت نشرت ندى صورة لها مع عمر كمال داخل الطائرة ،وظهرت في الصورة وهي تضع يدها عليه وبجانبه، وهو ما جعل الجمهور يسأل عن طبيعة العلاقة بينهما. 

ندى الكامل
ندى الكامل