طرح أغنية «اللي جاي بتاعنا» لمصطفى حجاج وعصام صاصا.. اليوم

الخميس 18 يناير 2024 | 11:35 صباحاً
أغنية اللي جاي بتاعنا
أغنية اللي جاي بتاعنا
كتب : آية حسين ابوبكر

تطرح اليوم الخميس أغنية اللي جاي بتاعنا للفنان مصطفي حجاج وعصام صاصا الساعه 3 مساءا عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

أغنية اللي جاي بتاعناأغنية اللي جاي بتاعنا

أغنية مصطفي حجاج وعصام صاصا :

من المقرر طرح أغنية اللي جاي بتاعنا للفنان مصطفي حجاج والتي يقدمها مع مؤدي المهرجان عصام صاصا مساء اليوم الخميس ، والأغنية من فيلم الاسكندراني الذي يعرض الآن بالسينما المصرية.

أغنية اللي جاي بتاعنا :

قام مصطفي حجاج بالترويج لأغنية اللي جاي بتاعنا من خلال بوست عبر حسابه الرسمي على إنستجرام وقال: انتظروا أغنية اللي جاي بتاعنا غدًا الساعة 3 على جميع المنصات من فيلم الاسكندراني.

عصام صاصا اللي جاي بتاعنا :

كلمات أغنية اللي جاي بتاعنا مصطفي حجاج :

كشف مصطفي حجاج عن جزء صغير من كلمات اغنية "اللي جاي بتاعنا" وهي كالآتي : اللي فات بقى مات كان لعنة .. واللي جاي ده جاي بتاعنا .. واللي جاي حلويات .. جايلي أنا بالذات.

أغنية اللي جاي بتاعناأغنية اللي جاي بتاعنا

إيرادات فيلم الاسكندراني :

نجح فيلم الاسكندراني بأن يحقق إيرادات عاليه بعد 4 أيام من عرضه بالسينما المصرية والتي تخطت 6 مليون جنيه وأكثر منذ عرضه حتي الآن.

فيلم الاسكندراني هو أول بطولة سينمائيه مطلقة للفنان أحمد العوضي وأعرب عن سعادته بهذا العمل قائلاً: أول فيلم من بطولتي وهو من تأليف أسامة أنور عكاشة، وإخراج خالد يوسف مفيش نعمة أكبر من دي لأني كان نفسي أشارك في عمل مع المخرج الكبير خالد يوسف، وكنت هشارك في سره الباتع، ومحصلش نصيب وكنت زعلان أوي.

أبطال فيلم الاسكندراني :

يشارك في فيلم الاسكندراني العديد من النجوم أبرزهم الفنان أحمد العوضي ، عصام السقا ، محمود حافظ ، زينة ، محمد رضوان ، صلاح عبدالله ، حسين فهمي ، بيومي فؤاد ، إخراج خالد يوسف ، وتأليف أسامة أنور عكاشة.

أغنية اللي جاي بتاعنا
أغنية اللي جاي بتاعنا
أغنية اللي جاي بتاعنا