“أعمال وسحر”.. شقيق أنغام يكشف مفاجأة في بيت والدها

السبت 23 سبتمبر 2023 | 03:17 مساءً
أنغام وشقيقها
أنغام وشقيقها
كتب : لينا غالي

نشر الموزع الموسيقي خالد سليمان شقيق الفنانة أنغام، عبر صفحته على موقع الواصل الإجتماعين تعرضه للسحر والدجل في منشور بواسطة سيدتين (ماجدة ونادية) وأخرى مغربية.

وكتب شقيق أنغام: "السحرة والدجالين دخلوا بيتنا ومين جابهم وبالاسامي ومين كان بيلاقي اعمال سحر مستخبيه في البيت بالصدفه اعمال و رموز مكتوبه بحبر احمر في ورق منتشره داخل البيت ومين ماجده وناديه والست المغربيه وعلاقتهم بالموسيقار محمد علي سليمان وتفاصيل كتير قريبا في فيديو".

كان هاجم الموسيقار خالد محمد علي سليمان، شقيق الفنانة أنغام أسرته، مشيرا إلى أنهم مستولون على حقوقه، وقتلهم لـ شقيقته غنوة.

وكتب شقيق أنغام عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: أهلي وعيلتي واكلين حقي وبينكروه، وماجدة بتشحت من الناس وبتبتذنا بحجة أحمد وياسين، ماجدة السبب في موت غنوة وعندي الدليل القاطع، أسكت؟!.

وتابع شقيق أنغام : أقسم بالله العظيم وحق جلال الله مفيش سكوت تاني، مفيش عنف، بس فيه قسوة للآخر، تدوني حقي أو اقتلوني زي ما قتلتوا غنوة بالظلم وبتقتلوا ياسين بالبطئ، ده انتوا عالم كفرةـ مضيفا : لو ضاع مستقبلي برضو مش هسكت، تحبسوني أو تسقعوني برضو مش هسكت، هسكت لما تقتلوني، لآخر نفس مش هسكت.. غالب ومغلوب.