مشكلات تامر حسني لن تنتهي.. خلافات مع 3 شخصيات معروفة وطلاق زوجته

الجمعة 04 اغسطس 2023 | 01:09 مساءً
تامر حسني
تامر حسني
كتب : بلدنا اليوم

مشكلات كثيرة يتعرض لها المطرب تامر حسني، خلال الفترة الأخيرة، فلم تكن مشكلة نجم الجيل، مع زوجته المغربية بسمة بوسيل، هي الأولي، ولكن كانت قبها مشكلة مع الفنانة حلا شيحة، وقبلها مع الفنان أحمد السقا، ومع الملحن عزيز الشافعي.

فعلى الرغم من تفوق تامر حسني، في الغناء، لكن لديه مشكلات كثيرة، فالمشكلة التي كانت مع زوجته، كانت بسبب تصرفات غريبة منه، في نوفمبر من العام الماضي، غضبت بسمة من صوره مع المعجبات، لتكتب عبر حسابها بموقع «إنستجرام»" كل الناس اللي بتبعت لي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعمل لي احترام سواء في صور أو فيديوهات، ياريت تبطلوا تبعتوا لي أي حاجة عشان مش فارق لي أي صور.. أحب أعرفكم إن إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق، يا ريت تحترموا مشاعر كل واحد فينا وبطلوا على الأقل تبعتوا لي أي حاجة.. بالتوفيق».

وبعد ذلك رد تامر عبر صفحته الرسمية على الفيس بوك، :"بسمة حبيبتي للأسف انتي مافكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا، علشان كام تعليق كلامهم فارغ، نسيتي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبتيني بيها، إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة»، واستكمل: «المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك، انتى حبيبتي وأم ولادي وأنا ضهرك وسندك مهما حصل».