حسن شاكوش يمازح جمهوره بـ تريند "عبستك إزاي وإنتي مش بستاني"

الجمعة 12 مايو 2023 | 01:04 صباحاً
حسن شاكوش
حسن شاكوش
كتب : بسنت عبد الكريم

مازح الفنان حسن شاكوش جمهوره وشاركهم بالتريند الذي تداوله متابعوه بعد نشر زوجته محادثة بينهم  بها هذه الجملة " عبستك إزاي وإنتي مش بستاني".

 نشر حسن شاكوش صورة على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام" وعلق عليها قائلًا:" الحمد الله والشكر ليك يارب على كل حال الحقيقة، الفترة اللي فاتت شاركنا معاكم مشاكل كثيرة مكنش ينفع اننا نشاركها معاكم".

وأضاف" لأن محدش يعلم شئ طلاما محدش شاف حاجة وأنا برضو هفضل عند قراري مش هتكلم في أي تفاصيل حتي مهما سمعت أي تجريح بس حقيقي كل شخص هيتسأل قدام ربنا عن كلامه".

حسن شاكوشحسن شاكوش

وتابع شاكوش "بس الحمد الله وأنا حابب أعتذر لكل أهل بيتي وجميع أفراد إدارة أعمالي وكل فرد في فرقتي على الإساءة اللي بيتعرضولها يوميًا من خلال السوشيال ميديا وخارج السوشيال ميديا".

وأشار "وأسف تاني لكل أهل بيت في مصر وبرا مصر على الإساءة اللي حصلت على السوشيال ميديا وحابب أشارك معاكم التريند بطريقة كوميدية وفيديو ترفيهي على التيك توك بدون الإساءة في أي شخص ربنا يعلم أنها حاجه ترفيهيه فقط".

واختتم شاكوش منشوره، قائلًا: "وربنا يهدي حال الجميع والحمد لله على كل شئ وانتظروا شغل جديد الفترة اللي جاية دعواتكم"، مع هاشتاج "#عبستك_إزاي_وانتي_مش_بستاني".