أنغام تضئ سماء المملكة في ليلة صوت مصر

السبت 11 مارس 2023 | 05:38 مساءً
أنغام
أنغام
كتب : محمد أحمد أبو زيد

تستعد الفنانة أنغام، لإحياء حفلًا غنائيًا، في المملكة العربية السعودية، وذلك ضمن فعاليات تقويم الرياض، برعاية الهيئة العامة للترفيه، بعنوان "ليلة صوت مصر"، تزامنًا مع موسم الحفلات الشتوية المقامة هناك، ويحييها عددًا من نجوم الغناء والطرب في مختلف الدول.

تفاصيل حفل أنغام في المملكة

ومن المقرر أن يقام الحفل في الـ 17 من مارس الجاري، على مسرح أبو بكر سالم.

أنغام

أحدث الإصدارات الغنائية لـ أنغام

طرحت الفنانة أنغام، أحدث أغانيها أخيرًا، التي تحمل اسم "خليني شوية معاك"، على طريقة الفيديو كليب عبر حسابها الرسمي على موقع الفيديوهات الشهير اليوتيوب، وعدد من المنصات الموسيقية المختلفة، من كلمات: أمير طعيمه، ألحان وتوزيع: خالد عز، ميكس وماستر: أمير محروس.

وتقول كلماتها:

من أول ما ابتدينا في الكلام من أول لمسة بينا في السلام أنا قلبي حس يومها أوام أوام إحساس غريب صعب اقوله وكاني عشت الموقف ده زمان حسيت كان روحي واخده ع المكان كل اللي جوا مني في عيني بان ما انا عشت ليك عمري بطوله حبيتك من كلمة ونظرة عين حبيتك قبل ما اقابلك.

بسنين ولقيتك من بدري انا بستناك خليني شوية معاك انا كل حاجة نفسي فيها فيك مابقتش باخاف حبيبي غير عليك فعلا عمري الحقيقي بدأته بيك وبين ايديك كل حياتي صدقني انا عشت حبك من سنين من قبل اليوم.

ده ما كنت عارفة انت مين ودي حاجة صعب تحصل مرتين انت اللي جاي وذكرياتي حبيتك من كلمة ونظرة عين حبيتك قبل ما اقابلك بسنين ولقيتك من بدري انا بستناك خليني شوية معاك.