القصة كاملة لانفصال وعودة منة عرفة ومحمود المهدي..خلال 48 ساعة

الجمعة 12 نوفمبر 2021 | 12:27 مساءً
كتب : نجلاء المصري

تصدرت الفنانة الشابة "منة عرفة" محركات البحث على جوجل خلال الساعات الماضية، وذلك بعد إعلانها عودتها لزوجها الفنان الشاب محمود المهدي .

منه عرفه

عودة منه عرفه لزوجها

نشرت "منه عرفه" الخبر عبر خاصية استوري عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وكتبت "منه عرفه" : من أصعب اللحظات اللي ممكن تعدي على أي ست لحظة الانفصال وخراب البيت، الطلاق يهتز له عرش الرحمن، لكن إنتو يمكن عشان بتسمعوا عن بيوت بتتخرب كل دقيقه فا بقي أبغض الحلال عند الله بنسبالكو نكته أو حاجة تتمسخروا عليها.

وأضافت: «رهان بتعملوه مع بعض على اننا مش هنكمل ، أو مادة خام للشماته فينا، خراب البيت عمره ما كان حاجة سهله على الست أو على الرجل أو على اهالينا، في عز ضعفي وحزني وكسرتي إلى ربنا ما يكتبها على أي ست مرحمتونيش ولا قدرتوا اني في موقف لا احسد علیه وشمتانين فينا!! قد ايه انتوا ناس متعرفوش ربنا ولا في في قلوبكم رحمه، اتمنوا الخير لبعض يا جماعة بلاش نشمت في بعض.

وتابعت :لكن دي غلطي انا اني شاركتكوا حياتي الشخصية، الانسان بيغلط عشان يتعلم وانا اتعلمت، ربنا يعينكوا على نفسيتكوا الجحيم دي وعسي ان تكرهوا شيء وهو خير لكم، يمكن الخلاف إلى حصل كشفلنا ناس كتير حوالينا كانوبيمثلوا انهم فرحانين لينا بس الحقيقي انهم كانوا مستنين اول مشکله عشان يشمتوا في كسرتي وخراب بيتي».

وأختتمت حديثها :بس والله ربنا مش هينولهلكو وربنا يخليلي اهلي وزوجي والناس إلى بتتمنالي الخير وواقفت جمبي، وكلمه اخيره للسادة الصحفيين ارجوكوا كفاية بقي ارحمونا حرام علي.

انفصال دام 48 ساعة

وقد اعلنت الفنانة "منه عرفه" خبر انفصالها الاحد الماضي الامر الذي اثار جدل كبير بين رواد مواقع التواصل الاجتماعي، وكتبت عبر خاصية استوري بموقع التواصل الاجتماعي انستجرام قائلة: كل شيء قسمة ونصيب.. تم الانفصال وربنا يوفق الجميع.

يذكر ان اعلنت الفنانة "منه عرفه" عن طرحها اغنية جديدة خلال الفترة المقبلة.