ياريت تسيبوني في حالي...عمر كمال يوجه رسالة صادمة لـ متابعية

عمر كمال يوضح حقيقة صورة المتداولة

الاحد 16 أكتوبر 2022 | 05:59 مساءً
عمر كمال
عمر كمال
كتب : مريم محسب

تعرض المطرب الشعبي عمر كمال للعديد من الانتقادات من قبل  رواد السوشيال ميديا إثر تداول صور له, ففي الصورة الأولى كان برفقة صديقه بملابس الأزهر , والصورة الثانية مع صديقه, ولكن بملابس كاجول, فرد الفنان  كمال على تلك الانتقادات عبر حسابه على الفيسبوك.

حيث قائلا :"السلام عليكم أمبارح شوفت صديقي الدكتور أسامة قابيل بعد شغله ونورنى وكان قعدة جميلة .. واخدنا صور عادية بعد القعدة وكان لابس اللبس الأزهري الجميل لأنه بعد شغله .. الناس في لحظة ربطت ده انو كتبت كتابي وبحاجات شخصية في حياتى".متابع:"مع أني كنت لابس شورت وكاب وقاعد فقعدة خاصة جدا مع ناس بحبها .. ليه يا جماعة فيه ناس عندها إصرار تخليني اطلع كلام مش عاوز أقوله وتفتش ورايا .. وليه الناس متراعيش أن كل واحد ليه أهل وأسرة بيعملهم مشاكل معاهم بكل كلمة غلط بتنزل".

كما أنه اختتم قوله موضح  أنه لن يدخل حياته الشخصية بالسوشيال ميديا:" أنا حتى يوم ما أتجوز مش هدخل حياتي الشخصية ف السوشيال ميديا إطلاقا .. يا ريت يا جماعة تسيبوني في حالي وتراعوا ربنا في سيرة الناس وفيه حاجات فمصر أهم ١٠٠ مرة منى ومن إخباري الشخصية".

ويذكر أنه حل ضيفا مع الإعلامي رامي رضوان منذ يومين, وصرح بأنه يواجه العديد من الأزمات بالفترة الأخيرة:"أنا أخر 3 أغاني زي "حلوين"، "سهرانين" حصل خلل كبير جدا في قناتي وانا بمر بأزمة لأن أخر 3 أغاني معملوش نجاح يرضيني, القناة عندي فيها مشكلة ايه هي معرفش وأثرت جدا على ربحها، يعني لو أنا مثلا بكسب 100% فهي نزلت لـ 10%".