جوري بكر: بكره الساحل وأي مكان مش هيعجبني أسعاره هفضحه

السبت 01 يوليو 2023 | 03:24 مساءً
الفنانة جوري بكر
الفنانة جوري بكر
كتب : منيه محمد

أكدت الفنانة جوري بكر عن استيائها من أسعار المنتجات والخدمات في منطقة الساحل الشمالي، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام". 

وأعلنت جوري بكر في مقطع فيديو لها من خلال خاصية استوري: "أنا بكره الساحل أو الأصح اللي بيحصل في الساحل، وأنا متضايقة من اللي بيحصل في الساحل، ولولا أن جوزي بيحب يروح هناك مكنتش جيت".

وتابعت: لأن فيه قلة أدب بتحصل، وفيه ناس قليلة الأدب، وكمان الأسعار مش حلوة، و الناس ممكن تقولي  اللي وداكي هنا، بس أنا قولتلهم مضطرة أعمل أيه ، بس الحمد لله راضية بأي أسعار.

واضافت: أنا أي مكان هدخله مش هيعجبني أسعاره هفضحه على السوشيال ميديا، لأن أنتو حرفيا بتسرقوا الناس، عشان يومين تلاتة جايين ينبسطوا فيهم ف يالا تعالى استغلك واطلع كل الفلوس اللي في جيبك، يعني ايه عيل صغير يروح يجيب ازازة مية بـ 200 ج، هي مية من الجنة !.

ويذكر أن أخر أعمال الفنانة جوري بكر كانت مشاركتها في مسلسل "جعفر العمدة" والذي عرض في موسم رمضان الماضي 2023،  والذي حقق نجاح كبير،  وشارك عدد كبير من الفنانين ومن بينهم محمد رمضان، وهالة صدقي، وزينة، ومي كساب، وإيمان العاصي، وغيرهم.