حنين الشاطر تبدع في ليالي عدن

السبت 11 مارس 2023 | 05:28 مساءً
حنين الشاطر
حنين الشاطر
كتب : شادية الهواري

تحيي الفنانة حنين الشاطر، حفلًا غنائيًا، في المملكة العربية السعودية، وذلك ضمن فعاليات تقويم الرياض، برعاية الهيئة العامة للترفيه، تزامنًا مع موسم الحفلات الشتوية المقامة هناك، ويحييها عددًا من نجوم الغناء والطرب في مختلف الدول.

تفاصيل حفل حنين الشاطر في السعودية

ومن المقرر أن يقام الحفل الليلة الموافق الـ 11 من مارس الجاري، في ليالي عدن داخل البوليفارد رياض سيتي.

ي

أحدث الإصدارات الغنائية لـ حنين الشاطر

طرحت النجمة حنين الشاطر، أحدث أغانيها أخيرًا والتي تحمل اسم "كلك ذوق"، عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، من كلمات: محمد جابر، الحان: أحمد راجح.

وتقول كلماتها:"

حبيبي كله ذوق كله رقه وكله شوق واللي من هواه يدوء صعب يبعد عن هواء حبيبي له حقوق على قلبي عندي فوق كل الناس وانا مش بروق الا لما بكون معه اللي اتمنيته فيه واكثر من اللي اتمنيته من غير ازاي وليه بابا جوايا وحبيته طول عمري انا نفسي الاقيه واثنين عمري هعيشهاله طيب وعليه.

احساس مش موجود في الدنيا دي خلاني نسيت الناس اصل ده انسان مش عادي كله ذوق كله رقه وكل شيء واللي من هواه يدوق صعب يبعد عن هواه حبيبي له حقوق على قلبي وعندي فوق كل الناس وانا مش بروق الا لما بكون معه حبيبي عليه كلام ومغرق قلبي اهتمام اول ما بيرمي السلام.

ما اعرفش بيجرالي ايه كل الدنيا دي كم بس هو لوحده كوم والدنيا احلوت في يوم ما تعرفت يا ناس عليه اللي اتمنيته في واكثر من اللي اتمنيته من غير ازاي وليه بقى جوايا وحبيته طول عمري انا نفسي الاقيه واثنين عمري هاعيش هاله طيب وعليه احساس مش موجود في الدنيا دي خلاني نسيت.

الناس اصل ده انسان مش عادي سايبه له انا نفسي خلاص يعمل فيها ما بداله حبيبي كله ذوق كله رقه وكل شوق واللي من هواه يدوق صعب يبعد عن هواه.