حقيقة تعرض فنان شهير لحادث مروع بطريق الواحات

الجمعة 09 ديسمبر 2022 | 02:05 مساءً
صورة
صورة
كتب : ريهام كمال

كشف الفنان تامر فرج عن حقيقة تعرضه لحادث تصادم بطريق الواحات، وذلك خلال منشور عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".

نرشح لك: تعرف على موعد طرح فيلم نبيل الجميل لـ محمد هنيدي بدور العرض السينمائي

وكتب  تامر فرج: "فوجئت بتليفونات كتيرة وأنا قاعد على الكنبة قدام التلفزيون من أصدقاء بيتطمنوا عليا عشان المفروض أنا عملت حادثة مروعة وعربيتى اتدشدشت زى ما انتوا شايفين في الصورة والخبر!.

وأضاف: "طبعا أنا بصدق السوشيال ميديا فنزلت جري اتطمن على عربيتي المركونة قدام البيت أول حاجة، وبعد ما لقيتها بخير دخلت تاني اتطمن بعد كده على نفسي، وسألت المدام قالتلي إن أنا بخير، فبقيت مش عارف أصدق مراتي ولا أصدق السوشيال ميديا؟".

وتابع: "أرجو تحري الدقة، والموضوع ببساطة إن طريق الواحات كان زحمة قدام الكومباوند بتاعي وأنا داخل من البوابة سيارة أخرى حكت بسيارتي من الخلف، والطبيعي نزلنا اتخانقنا شوية".

واختتم تامر فرج، منشوره: "كإجراء طبيعي عملنا محضر وانتهى بالتصالح، وكان معدي بالصدفة دكتور العلاج الطبيعى صديقي دكتور أمجد هزاع، وقف يحوش، أصبح هو الطبيب الشهير اللي أنا بتخانق معاه كما يدعى الخبر، لا مؤاخذة يا دكتور آدي عيب اللي يصاحب فنانين".

وكانت كشفت تحريات الأجهزة الامنية بالجيزة ملابسات تعرض الفنان تامر فرج، لحادث تصادم على طريق الواحات حيث تبين أن سيارته اصطدمت بسيارة أخرى على باب كومبوند بحي الأشجار ولم يتعرض أي من قائدي السيارتين لأي إصابات.

صورةصورة