عرفوا صوتي على طول قبل ما ادخل.. تامر حسني يفاجئ أطفال مستشفى الناس

تامر حسني يشكر مستشفى الناس وكل العاملين بها

الخميس 29 سبتمبر 2022 | 08:21 مساءً
تامر حسني
تامر حسني
كتب : مريم محسب

فاجئ الفنان تامر حسني أطفال مستشفى الناس بطريقته الخاصة, فقام بزيارتهم دون أن يبلغهم ليشاركهم حفلهم, وهذا كان عبر نشر فيديو له برفقتهم على موقع الإنستجرام.

حيث ظهر وسط حشد كبيرمن الدكاترة والأطفال,ولقى تشجيع واستقبال حار, واتمعهم بأغانيه , معلق على الفيديو قائلا :"النهارده في يوم القلب العالمي زورت مستشفى الناس بشكل مفاجئ في احتفالهم و حاولت احتفل بطريقتي و اهزر معاهم في سماعات المستشفى بس عرفوا صوتي على طول قبل ما ادخل  المهم ان اللي شوفته هناك يخليني فعلاً ادعيلهم ". 

متابع :"و اطلب منكم تدعولهم و اللي يقدر يقدملهم اي شيء من الدعم ياريت ميتأخرش بشكرهم على المجهود العظيم اللي عاملينه للاطفال و لكل الناس ، حقيقي انا شوفت مستشفى من اعظم و مستشفيات العالم و فخور ان مصر فيها المستشفى دي و شوفت رحمه كبيره من كل الدكاتره على الاطفال رحمة الأب و الأم من كل العاملين في المستشفى بكل طفل و كل انسان بيتعالج هناك بالمجان".

واختتم بتقديم التحية والدعم للأطباء:" كل التحية لدكاترتنا الأبطال اللي واهبين حياتهم لاطفالنا و اهالينا ربنا يشفي كل مريض", وتفاعل العديد من محبيه على الفيديو, داعيين بالشفاء العاجل للأطفال.

View this post on Instagram

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

ويذكر أن فيلم بحبك حقق نجاحا باهرا, فحصل على ايرادات عالية, واحتلت أغنية "وأنت بعيد" التريند العاشر عالميا, وشارك في بطولة الفيلم هنا الزاهد, هدى المفتي, مدحت إسماعيل, حمدي الميرغني.