"بحضور الهضبة".. محمد عبد الرحمن يحتفل بعيد زواجه (فيديو)

الخميس 05 ديسمبر 2019 | 10:42 صباحاً
كتب : أحمد عفيفي

شارك الفنان محمد عبد الرحمن جمهوره بمقطع فيديو جديد عبر حسابه الخاص على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام"، ولا سيما أنه كان يحتفل من خلال الفيديو بعيد زواجه.

وكان الفيديو يحتوي على مجموعة صور له مع زوجته على أنغام أغنية "معاك قلبي" للهضبة عمرو دياب، وعلق على الرسالة قائلًا: "ربنا يخليكي ليا يا احلى زوجه في الدنيا مع بعض بقالنا سنتين ومكملين إن شاء الله لاخر العمر مع بعض".

وأضاف عبد الرحمن: "ربنا يخليكي ليا انتي واولادنا يارب وميحرمنيش منك يا أحلى اية فى الدنيا كلها، ربنا يخليكوا كل الناس اللى بحبهم يارب ويفضلوا معاكوا وحواليك علي طول".

ويذكر أن محمد عبد الرحمن يشارك في بطولة فيلم "لص بغداد" من بطولة محمد إمام، وفتحى عبد الوهاب، وياسمين رئيس، وأمينة خليل، ومحمد عبد الرحمن، وصلاح عبد الله، وأحمد رزق الذى يظهر كضيف شرف على الأحداث، والفيلم تأليف تامر إبراهيم، وإخراج أحمد خالد موسى وتدور أحداثه فى اطار أكشن يتخلله العديد من المواقف الكوميدية.

ربنا يخيلكي ليا يا أحلي زوجه في الدنيا مع بعض بقالنا سنتين ومكملين إن شاء الله لآخر العمر مع بعض وربنا يخليكي ليا إنتي وأولادنا يارب وميحرمنيش منك يا أحلي آيه في الدنيا كلها وربنا يخليلكوا كل الناس اللي بتحبوهم يارب ويفضلوا معاكوا وحواليكوا علي طول #سنتين_ومكملين✌❤ معانا يارب 😘😘😂😂 A post shared by Mohamed Abd Elrahman (@mo_abdelrahman) on Dec 4, 2019 at 3:32pm PST